Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. mars 2009

2001 - Sengeteppe av bestemorsruter

Jeg strikka lappetepper av restegarn til Iver og Kristian når de var små.
Barn elsker jo tepper - til kos, til å lage telt av og til å leke med på andre måter.
Tenkte jeg skulle gjøre en ny vri til Emilie - så da hekla jeg bestemorsruter av restegarnet.
Hvitt innerst og sort ytterst - for å ha litt system. Ellers var det fri flyt av farger.
Emilie har brukt teppet mye - og nå til sengeteppe på nederste del av senga.

2 kommentarer:

  1. Utrolig greit å få brukt opp restegarn. Ellers blir en jo aldri kvitt det:) Fint og fargerikt teppe!!

    SvarSlett
  2. Jeg har begynt på et til Alma og, men hun har flere små tepper som hun bruker nå, så det er ingen hast. Hekler noen ruter når jeg har litt restegarn fra et prosjekt. Nå holder jeg på å strikke en bommullstunika til Alma, etter det er det ullgenser med "Hello Kitty" til Emilie

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails