Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. juni 2009

2009 - NYTT PANNEBÅND


.... til Ørjan. Han var så fornøyd med det forrige, at han bestilte ett til. Dette ble til av litt restegarn - en tråd hvit og en tråd offwhite ullgarn i forskjellig tykkelse - hekla fram og tilbake med 3 pinner fastmasker og 1 pinne staver, for å få litt "mønster" i det.
Bli litt luftigere og når det er hekla ...
Tok meg omtrent 1 time fra jeg fant fram garnet til trådene var festa.
Kjekt lite kveldshåndarbeid.

1 kommentar:

  1. Kan jeg og få bestille et slikt et? Samme sort og farge...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails