Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. august 2009

2009 - SJAL




Endelig var mitt eget sjal ferdig.
Et sjal som kan brukes istedet for en jakke.
Var så fornøyd med kvaliteten på den jakka jeg strikka til Monika tidligere i sommer, at jeg strikka meg et sjal med samme garn.
En tråd Vivaldi og en Cotton Viscose.
Strikket sjalet i rillestrikk, heklet luftmasker rundt, og plukket opp masker til vrangbordkant i luftmaskene. 
Nå gjenstår det å se om det blir brukt, eller om jeg finner ut jeg vil gi det bort.

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å tulle med inn i mitt "bestilte" sjal til vinteren ;D

    SvarSlett
  2. ja, vi får se når det blir. har to strikketøy liggende og et hekletøy i hodet. men får ta det innimyllja........

    SvarSlett
  3. Håper du ikke bruker det, kanskje andre Sidsler kan arve..........

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails