Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. august 2009

MAOAM - godteri for barn eller voksne?


Les VG i dag.
Plutselig er det noen voksne som har begynt å spise Maoam, og like plutselig  har de oppdaget at tegningen på papiret er litt "på kanten".
I allefall om godteriet er beregnet på barn. MEN hvor mange barn er det som bryr seg om papiret? Det er jo det inni som interesserer dem. Og dessuten, så er vel barna begynt å bli store når de evt skjønner denne tegninga??
Morsomt påfunn av produsenten for å få litt gratis reklame; men ganske utrolig at det gikk 6 ÅR før noen oppdaget det!! 

8 kommentarer:

  1. Er de slik her i norge også? Har ikke lagt merke til det før

    SvarSlett
  2. jepp, det er de. Jeg måtte seff kjøpe i går, bare for å sjekke

    SvarSlett
  3. Haha! Jeg tror aldri jeg har spist maoam. moro navn baklengs

    SvarSlett
  4. Den originale het vel Mamba?
    Eller var det Maoam som var originalen?
    Finnes begge fortsatt?

    De smaker ihvertfall utrolig godt, liker best den nye med cola-smak :)

    SvarSlett
  5. Husker jeg merket dette for, ja det blir vel seks år siden da?

    SvarSlett
  6. Jeg har aldri lagt merke til det, og barn er alt for unge til å skjønne noe av det uansett. Du har helt rett

    SvarSlett
  7. Dette har jeg aldri reagert på. Så det er litt rart at det kommer opp først nå.

    SvarSlett
  8. folk skal alltid finne noe og klage på.. Hvem normal person hadde brydd seg å starte en diskusjon med en butikksjef/kjøpmann for godteri som ser litt løsslumpen ut :O

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails