Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. september 2009

BASKERLUE


.... eller Bob Marley- lue som Ørjan kaller det. Det viktigste er at han blir fornøyd med den, og at den passer. Ellers så håper jeg at jeg får den i retur, for den passa til meg.
Savner deg, "største-lillebror", mulig vi møtes i høstferien??

Lua ble heklet på lørdagskvelden av 3 nøster superwashgarn fra Rema, og etter eget hode, så oppskrift kan nok ikke legges ut her.
Fortsatt GOD HELG!

5 kommentarer:

  1. ??? Øyyy! Du hadde kun laga toppen ista innme mamma... Snakker om ivrig...

    SvarSlett
  2. Dessuten... i å ønska me en sånn, pluss en sånn som Alma har... lukta d greit "havesyke" her..? ;o)

    SvarSlett
  3. i har bare et lite problem; hukommelsen, huska ikkje ken som bestille i kass rekkefølge, OG i lika ikkje å lage to like ting.......

    SvarSlett
  4. ?! OI! Ska si du står på når du først sett i gang, fortalte ikkje i om denna lua i går? Jaja, flink e du ihvertfall, lua ser konge ut den!! M og P ska nedover hit på onsdag/torsdag, kan sikkert sende med dem.

    Ser forresten ikkje ut som i har høstferie, men i har fri fredagan, så d blir ei langhelg fra torsdagskveld til tirsdagsmorra en gang i løpet av høsten. Savne alle hjemme og, spes nevøa og niesa. Kjem utover first thing når i kjem hjem, blir i løpet av oktober en gang.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails