Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. september 2009

EGGESALAT


5 kokte egg, skjæres i småbiter
5 skiver skinkepålegg skjæres i småbiter
5 cm purreløk hakkes
litt pepper
ca 1 pk lettmajones

Alt blandes godt og settes kjølig. Det er lurt å dekke til skåla skikkelig, for dette lukter ganske sterkt.
En nydelig salat å ha til frokost-rundstykkene i helgen.

1 kommentar:

  1. Hei:) Klart du skal få oppskriften! Jeg har linket til den tidligere i bloggen min, men glemte det nå. Har strikket en haug av disse kan du si;) Oppskriften er ikke min, pannebåndet er Caliometry, og oppskriften oversatt til norsk finner du her: http://blogg.hobbyboden.com/lindan/index.php/2007/03/27/p17973

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails