Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


25. september 2009

EN LAMPE BLIR NY

Tok meg en tur på loftet i dag, tenkte kanskje jeg kunne finne en lampe til Emilies rom.
Jeg fant en kasse full av utgåtte lamper som jeg trodde hadde havna på dynga for lenge siden.
Denne ble utvalgt denne gangen; i patinert messing med mørkerød skjerm.
Skjermen ble tatt av og foten sprayet med matt hvit maling (kr32,50 pr box på Europris).

Jeg gravde litt i garnkista, og fant 3 nøster med hvitt/offwhite garn i forskjellig kvalitet.
Ved hjelp av en heklenål, ble dette til en søt lampeskjerm.
Lurer på om jeg skal finne et fancy stoff, klippe en blomst og lime på skjermen.
Jeg får se hva jeg har....
GOD HELG!

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails