Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. september 2009

Eske til kort og konvolutter




Enkel og grei oppbevaring av kort og konvolutter.
Barna mine synes det er stas å skrive kort når de skal i bursdag, ikke bare putte pengene i en konvolutt. Så derfor kjøper jeg en stabel med kort på Plantasjen innimellom (de har 10 for 1kr pr.stk)




Nå vet jeg hvor jeg har kortene - og her kan jeg ha endel så det er litt å velge i.

5 kommentarer:

  1. Sjå der ja, stilig box. Dama er innspirert av andre blogger.

    SvarSlett
  2. Kjempe stillig boks. Tror eg skal lage en slik til alle mine kort og.:)

    SvarSlett
  3. Slike skal jeg og lage! Har masse stilig Borge-tapet fra oppussinga som jeg endelig skal få bruk for--

    SvarSlett
  4. Smart idé! Jeg har alle kortene/konvoluttene i en plast-kurv, men dette var jo langt mer dekorativt!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails