Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


25. september 2009

HELLO KITTY genser


Endelig ferdig med sommerens store strikkeprosjekt. Jeg begynte på denne på forsommeren, men det ble for varmt å sitte med dette store ullarbeidet i fanget hele sommeren- så innimellom har jeg strikka, hekla og laga diverse andre ting.
Storesøster har spurt hvorfor jeg ikke kunne gjøre ferdig genseren hennes snart, og nå måtte jeg bare. Det er jo nå hun trenger en god og varm ullgenser.
Kjøpte Senja-garn på Nille, 80% superwash og 20% nylon, håper det holder seg bra.

4 kommentarer:

  1. Ikkje lite stolt jente som har en genser som snart ingen andre har...

    SvarSlett
  2. Hei du. Kjempe flott genser du har strikka, er imponert;D Går det ann å få vite hvilken oppskrift du har brukt? Mvh Karina Jensen (karinahj20@gmail.com) Please send meg et svar;)

    SvarSlett
  3. Jeg syntes denne genseren er så fin. Hvor kan jeg få tak i oppskriften henne?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails