Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. september 2009

HØSTEN ER HER

Høsten er for det meste innetid, men jammen glimter det til  med sol innimellom også. I dag har vi hatt en nydelig dag med strålende solskinn og 12 grader. Merker tydelig at det blir kaldere i lufta nå.
Men det er godt å komme seg ut likevel, så dag har jeg først vært på trilletur med de to minste, fått rydda litt i hagen og gått meg en skikkelig trim-fjelltur.
Prøvde meg på Møre og Romsdals svar på Besseggen, men må innmømme jeg ikke kom helt opp.
Nydelig utsikt var det i allefall.

2 kommentarer:

  1. Du får ta med meg neste gang, så kan vi gå helt opp!

    SvarSlett
  2. sorry, gutten min, men i tørr ikkje

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails