Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. september 2009

HØSTENS KULESTE LUE

Et plutselig anfall - innfall - utfall førte til denne lua til Emilie 8,5 år. Hun synes den var kjempekul, og lovte å bruke den hver dag i hele høst, om den ble hennes.
Hadde noen ferdighekla bestemorsruter som lå og venta på å bli flere, for så å bli teppe. Men plutselig dukket denne ideen opp i hodet mitt, og 6 av rutene ble brukt til lue. Toppruta som er sekskanta, måtte jeg hekle nå. Så sydde jeg den sammen, og helka en litt strammere kant rundt nederst.
Vips så hadde jeg høstens kuleste lue!
GOD HELG !!!

5 kommentarer:

  1. Fru kreativ, kjempe kul lue!! Du må lære meg å hekle slike lapper!!

    SvarSlett
  2. Råfin lue! Jeg ønsker meg et sjal av sånne små lapper i lillatoner... Så et nydelig et i en butikk her en dag, men det kosta kr 700,-, så det ble ikke noe kjøp for å si det sånn.......

    SvarSlett
  3. snart kommer det oppskrift på slike lapper på bloggen her...

    SvarSlett
  4. Frekk lue!!! Hadde forresten ikkje skada med ei "Bob Marley-lue" om du vil ha ei utfordring. Søk på google-images, han har ei brun som e ganske kul..

    SvarSlett
  5. Hei, Sidsel!
    fikk endelig tatt turen innom bloggen din. Wow - skal si du er kreativ! Jeg er målløs. Så utrolig kul denne lua var, jeg digger bestemorsruter.

    Skikkelig inspirerende å kikke i bloggen din. :) Takk for helgen i Molde, jeg koste meg masse med å servere!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails