Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. september 2009

LUE TIL ALMA

Jeg fikk plutselig lyst å hekle litt.
Så da måtte jeg bort i garnkista og finne meg litt restegarn.
Med litt inspirasjon fra diverse håndarbeids- blogger og gamle mønsterbøker, ble denne lua til.
Jeg begynte i toppen og økte meg nedover.
Inni lua har jeg jersey fôr, som jeg hekla fast med den lilla kanten nederst.


En liten heklablomst, med en blomsterknapp på - pynter opp lua litt.

Her er lua i bruk. Takk til tante Ester som tar slike koselige blinkskudd av ungene mine.

2 kommentarer:

  1. Nekta ikkje for ei sånn lue i å, men gjerne me litt lengere øreklaffa ;o)

    SvarSlett
  2. Veit du, sku akkurat til å si d, skikkli Fride lue...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails