Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. september 2009

OREOKAKE

Da har jeg prøvd å lage denne populære kaken, og smakt på den. Men jeg kan nok ikke si den svarte til forventningene. Den var så søt, at selv jeg, som er glad i søtt, ikke fikk ned en syltynn kakeskive engang. Ungene likte den, så den blir nok spist opp, men jeg tror nok ikke jeg lager den igjen.


Jeg har jo spist slik kake på kafè, men mener at den ikke var like søt der. Men, men, vi er heldigvis forskjellig i smaken .............

5 kommentarer:

  1. I bare digge oreokake... I veit og kosn den ska smake, og kommer gjerne for å teste at kaka holder mål:D

    SvarSlett
  2. snart tomt no. svigers og far i huset fikk smake etter krabbefest.... kanskje i må fryse ned et stykke til deg?

    SvarSlett
  3. ÅJA!!! Gjør det!!! Gler me...

    SvarSlett
  4. Så rart, jeg er ikke glad i søtt, men elsker denne...! Synes ikke den er for søt! Mulig vi bruker forskjellige oppskrifter, jeg har hørt det finnes en "amerikansk" (søt) og en norsk (ikke så søt)

    SvarSlett
  5. merkelignok var den bedre den 2 og 3 dagen. OG jeg MÅ ha kaffe til

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails