Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. september 2009

PÅ BLOGGEKARTET



Jeg tenkte jeg skulle sette Hollingen på verdenskartet (hahaha), så jeg la bloggen min til på norske bloggkart.
Ser på telleren på sida mi at det er ganske mange som er innom bloggen iløpet av et døgn. Kjekt om dere legger igjen en kommentar av og til også.

7 kommentarer:

  1. He he, e no innom her jeg nå. Og må jo si at det er imponerende med en 2479. plass blandt norske blogger.

    SvarSlett
  2. det er sikkert 2480 blogger i norge da...

    SvarSlett
  3. Jeg er ofte innom mange ganger pr. dag. Men skriver ikke alltid noe.

    SvarSlett
  4. Får vel ta oppfordringen din jeg også da, har vært innom deg flere ganger nå, men er dårlig på å legge igjen spor etter meg. Må si jeg er imponert over bloggen din og alt du får til. Tror jeg hadde trengt litt av all den energien som du har. Koselig er det i allefall å titte innom her.

    Ha en fortsatt flott høst.
    Laila.

    SvarSlett
  5. Stiger på lista nå. 2164 plass!

    SvarSlett
  6. Super mamma e ho, kan i vel skrive under på... Stiller opp maks for sine, men har alikavel tid og krefter til overs...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails