Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. september 2009

POSER til vaskerommet



På vaskerommet har jeg hengt opp ei gammel håndklehylle, som jeg har vaskemidler på.
Så har jeg sydd poser til finvasken og klesklypene, som henger på knaggene under.
Idèen til posene fikk jeg på bloggen Tines kreative hjørne.
Oppå hylla skal jeg ha bokser til vaskemidlene, noe som jeg også må kjøpe meg. Men jeg vet ikke helt hva slags bokser jeg vil ha ....
Når hele opphenget er ferdig, SÅ skal jeg blogge det igjen ...

2 kommentarer:

  1. Hadde du tøylapper med Finvask og KLyper?

    SvarSlett
  2. ja, jeg laga av ubleika lerret, skreiv på med tusj, og limte dem på med spraylim (utrolig kjekt til alt mulig)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails