Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. oktober 2009

EN LUE TIL

Da blei det lue på meg også.

Brukte MorAase garn fra Rema.

Her kommer en enkel oppskrift om du også vil prøve deg på en lue:

Vrangbord med 2 rette og 2 vrange over 80 masker på pinne 3,5.
Så over på pinne 5,5 og strikke til lua er passe.
Nå begynner fellingen som jeg gjør ganske enkel.
2 og 2 masker sammen rundt hele omgangen.
1 omgang rett.
Så 2 og 2 sammen igjen, og 1 omg rett.
Så 2 og 2 sammen igjen.
Jeg har nå igjen under 10 masker, som jeg trer tråden igjennom, og strammer til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails