Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. oktober 2009

FORANDRING FRYDER

Som dere ser har bloggen fått seg en real make-over.
Har hatt planer om det lenge, men først nå fikk jeg somla meg til det.
Er så mye annet jeg heller vil bruke tiden på ...
Som feks å lage et mosehjerte til ytterdøra!

Synes det pynta opp den stygge ytterdøra.
Den trenger også en make-over, men det får bli til våren eller sommeren ...

Denne lampen fikk vi til bryllupet vårt av en av mine kunstner-tanter.
Hun laget den faktisk spesielt til oss.
Jeg har alltid likt den veldig godt, men vet det er mange som ikke syns noe om den.
Skjermen som fulgte med var gulaktig og diger, og DEN har jeg aldri likt.
Derfor har lampen til tider vært pakket bort.
Men med denne Ikea-skjermen, synes jeg den ble den mye bedre.

3 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Så koselig at du tittet innom bloggen min, og takk for innspill ang. kjøkken!
    Fin blogg du har og:)

    SvarSlett
  2. husk å sjekke at den ikke brenner opp da svigs. ;) jeg har vært på brannkurs og dem tipsa oss om å sette i svakere pære om man skaffa mindre lampeskjerm...

    Men fin var den!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails