Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. oktober 2009

GOD HELG

Måtte lage meg en pennekopp å ha på arbeidsbordet mitt.
Et syltetøyglass kledd med dongeri stoff, med en søt liten babushka-dukke på.

Kjøpte nettopp masse fint fra Stoff og stil, bl.a disse merkene.


I går fikk jeg ånden over meg og sydde ferdig kjøkkengardinene.
Og i dag dro jeg inn på Kid og kjøpte gardinstenger.
Jeg tenkte jeg måtte forstette mens jeg var i siget - og jammen fikk jeg både skrudd opp stengene og hengt opp gardinene i løpet av ettermiddagen.


Kan ikke si annet enn at jeg ble utrolig fornøyd.
De ble mye finere enn jeg hadde forestilt meg.


Men nå er det fredagskveld - og jeg skal kveile meg sammen i sofaen og se gullrekka på NRK1 og hekle lapper til teppet mitt.

GOD HELG, BLOGGERE OG LESERE!

2 kommentarer:

  1. Gardinene dine ble aldeles nydelige!! Stilrene, utrolig lekker effekt det at man ser gjennom mønsteret, utstansingen, i gardinen! Hvor fant du denne tekstilen? Eller har du laget også utstansingen i stoffet selv?! Må vite, bare må vite! :))

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails