Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. oktober 2009

HØSTFERIETUR til RØROS


I dag har vi vært på Røros. Det er faktisk første gang vi har vært der, enda det bare er 3-4 timer fra Molde. Et utrolig flott sted som virkelig er verd et besøk.
Vi hadde med barna, og rusla rundt i gatene, var innom Rørosmuseet og tok turen ned i Olavsgruva. Mye spennende både for barn og voksne.
Det er litteraturfestival på Røros nå, så det var nesten umulig å finne overnatting.
Vi endte opp med å bo på Tolga på Malmplassen Gjestegård - motellrom, med tilgang til tv-stue og vertshus (kafeteria).

Jeg måtte bare ta bilde av denne flotte butikken.
Jeg kunne nesten ikke gå inn med vogn og en hale med barn etter meg, så det får jeg gjøre neste gang jeg skal hit. For hit skal jeg flere ganger!


Koselig i gatene på Røros. Mange fine gamle hus å se på

Og tror dere ikke jeg fant en butikk med veskesalg og da....
Rød veske på 40%, så den MÅTTE jeg jo bare ha.
Gleder meg til å begynne å bruke den!
Fortsatt GOD HELG og GOD HØSTFERIE!!!

4 kommentarer:

  1. Sjå der ja. Stilig veske!!

    SvarSlett
  2. Koselig m sånne familieturer, kos dere fortsatt!

    SvarSlett
  3. Først Portugal, så Røros... Priviligerte barn som har så intiativrike foreldre :D

    SvarSlett
  4. Noen drar til Rhodos, noen drar til Røros... Mens andre ligger bare hjemme :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails