Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. oktober 2009

PÅ EN TORSDAG

Jeg var å handla ukeshandelen på Rema i går, og der hadde de jammen fått inn masse julestæsj.
Jeg hadde fått en brosjyre i posten så jeg kikka igjennom før jeg dro, men det jeg skulle ha - det hadde de selvfølgelig ikke fått inn enda.
Men jeg fant fine bokser med pepperkaker i. Kjekt å kose seg med pepperkaker nå i god tid før jul. Og så kan jeg heller bake nye kaker i boksene litt nærmere jul ...
Jeg var innom Nille også, for å kjøpe mer mørklilla garn til lappeteppet mitt - men de var utsolgt igjen, og får ikke inn igjen nytt før om lenge!!!
I dag skal jeg ringe rundt til andre Nillebutikker som ikke ligger for langt unna og høre om de har, for jeg har så lyst å bli ferdig med teppet.
Det skal ligge i denne stolen her, og som dere ser - er det litt for smalt.
Mangler en remse med 7 ruter, og kanten rundt hele.
Har ufattlig treigt internett her om dagen - så i dag fikk jeg tatt husvasken mens jeg venta på opplasting av bilder og lagring av innlegg.
Nå er det tid for å sy litt, legge opp noen bukser, og kanskje trekke om noen stoler.
Får se hva jeg rekker .... og gidder.

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Tusen takk for hilsenen i bloggen min! :)
    Alltid kjekt å finne "naboer" i denne bloggeverdenen!
    Kjempekoselig pledd du hekler! Ser du har lagt ut oppskrift på bestemorsruter her også! Kjekt!
    Jeg har nemlig lyst lære meg å hekle sånne.

    :)
    Nina

    SvarSlett
  2. Så koselige bokser! Skikkelig gammeldagse og nostalgiske, akkurat som jeg liker det:) Hvis du vil kan jeg sjekke på Nille her jeg bor om de har garnet! Hvis du sier hva det heter bare! Pleddet ser ut til å bli kjempefint! klem fra silje.

    SvarSlett
  3. Kjempefine julebokser du har funnet deg:) Jeg å har skikkelig sansen for slike gammeldagse bokser,og samler litt nye hvert år:)Ha en fin kveld:)
    klem linda:)

    SvarSlett
  4. For et nydelig teppe!!!! Vurderer sterkt å prøve meg på hekling igjen, men spørs om jeg må komme på et lynkurs hos deg først....:o)

    SvarSlett
  5. Hjertelig velkommen, lynkurs eller ikke!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails