Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


4. oktober 2009

LAPPETEPPE

Nå har jeg begynt å hekle lappeteppe i lillatoner til stua. 
Hekler firkanter, ala bestemorsruter -
- noen ensfarga og noen flerfargede.
Bruker østlandsgarn fra Nille, og er veldig fornøyd med det.
Jeg begynte på torsdag og har hekla 11 lapper til nå.
Regner ut at jeg må ha totalt 80 lapper,
så da må jeg hekle i samme tempo i 28 dager til :-)
Lurer på om jeg skal legge inn en farge til - mellomgrå. Skal kjøpe meg et nøste i morgen og prøve meg litt fram.
Greit med et håndarbeid som ikke er for stort å putte i veska.
Dette her er strikkeveska mi - en tøypose fra Søstrene Grene i Stavanger.
Jeg bare digger den butikken. Har vært både i den i København og den i Stavanger.


Finnes den flere steder? Noen som vet?

6 kommentarer:

  1. Oh yes. :) Det er den eneste grunnen til at jeg drar til Sandvika Storsenter. Den og Den store Panduro-butikken.

    Kjempekoselig med lappeteppe og veldig fine farger du har valgt. :) Ser for meg at du blir ferdig før, jeg. ;)

    SvarSlett
  2. søstrene grene, panduro og indiska på samme sted??? gjett hvor jeg skal neste gang jeg er på de kantene der...

    SvarSlett
  3. Hei hei :o) Søstrene Grene er også i Skien. Takk for tipset om heklegarn på Nille, har planer om et lappeteppe jeg også :o)
    Og takk for oppskrifter på rundstykker, de ble veeldig gode!!

    *Siv

    SvarSlett
  4. nei, si det. altfor lenge sia..

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails