Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


9. oktober 2009

MASSE FIN PYNT


Skal si turen vår var vellykka.
Kjøpte masse fin pynt som skal på juletreet etter hvert.
Kunne nesten ikke pakke den vekk mens jeg venta på jula - så nå ligger den i skåler og glass og ser fin ut i skapet på stua.



Selvfølgelig kjøpte jeg engler og hjerter.
Denne hylla er litt lita, men jeg har ei større som skal males og henges opp etter hvert.


Endelig fine knagger til forkle og kjøkkenhåndkle.


Kom plutselig på at jeg har jo slike kroker i messing liggende et sted.

Brukte dem til å henge opp gardinbånd på. (på 90-tallet) 
Nå skal jeg på leting etter dem, kanskje de kan spraymales og brukes om igjen??

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails