Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. oktober 2009

NY HYLLE PÅ KJØKKENET


Endelig har jeg fått hengt opp en ny (gammel) hylle på kjøkkenet.
Kanten foran på hylla har fine utskjæringer, men jeg ikke klarer å få det med på bildet.(Har prøvd flere ganger)
Jeg har festet kroker i underkant, så jeg kan henge ting der.
Her er det 4 åringen som har fått utfolde seg med prismer og kopper.

Her er arbeidsplassen min.
Endelig har jeg fått en stor benkeplate oppå det gamle bordet, så nå har jeg god plass til kreativiteten.
Har ikke bestemt meg om jeg vil male hylla under bordet, siden den orginale bordplata også er umalt.
Vi får se hva det blir til. Ikke noe mer maling i kveld i allefall.
Jeg har fulle overskap her, så nå tror jeg at jeg må skaffe meg en skuffeseksjon under skapet til venstre.
Jeg skal lage meg en stor oppslagstavle også - på veggen bak pcen.
Ellers er jeg endelig i gang med planlegging av årets julegaver -
- noe skal lages, men det meste kjøpes.
Enda godt det er 63 dager igjen til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails