Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. oktober 2009

OPPSLAGSTAVLE


Slik kan en oppslagstavle lages.


Man tar det man har for hånden - som her:
1 stk asfaltplate; huntonitt, kork, isopor kan også brukes
litt platevatt (kan droppes)
1 stk stoff, litt større enn plata (bruk gjerne en gammel gardin, duk el.l)
Jeg limte vatten til plata med spraylim, før jeg strakk stoffet over.



Jeg klipte vekk litt stoff i hjørnene, og stifta det fast til plata



Og vips - har mor en ny oppslagstavle over arbeidsplassen sin

1 kommentar:

  1. tyven, tyven.... :P Men din blei nok finere.. Kunne egentlig tenkt me fleire slike som du lagde på veggen som dékor, men kunne ikkje hengt ting på an

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails