Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. oktober 2009

PÅ BESØK TIL HJERTEROM OG LÅVEBUTIKKEN

I dag skal to av mine søstre og jeg på tur i interiørblogge-land....
En times biltur unna, finner vi Hjerterom, på Henda på Averøya.
Videre med ferge til Kristiansund, og 20 minutter i bil, kommer vi til Låvebutikken til Christina på Frei.
Gleder meg!!!
Håper jeg finner masse fint, både julegaver og til meg selv.





 Hjerterom, (lånt bilde fra bloggen)


 Låvebutikken, (lånt bilde fra bloggen)
 

4 kommentarer:

  1. Takk for turen, dem hadde jamme mykje fint ja. Vi får ta en tur til våren igjen.

    SvarSlett
  2. Heia!
    Takk for at dere tok turen innom!
    Koselig blogg du har!!
    Ha ei fin helg;0))

    SvarSlett
  3. Utrolig mye fint i begge butikkene... Vi tar vel turen tilbake???

    SvarSlett
  4. Heisann :))

    Så koselig med tre blide søstre i butikken :)
    Artig at dere finner frem :)
    Koselig blogg du har!
    God helg

    Klem Siw

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails