Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. oktober 2009

UTENDØRS PYNT


Jeg var litt for rask og la ut bilder i går, før jeg var ferdig å pynte opp uttafor døra vår. Men nå er tablået komplett, inntil nye påfunn dukker opp.
Disse kvisthjertene er kjempeenkle å lage, og pynter fint opp.

Jeg har lenge ønska meg ei trekasse til å ha blomster i uttafor døra. Får jo kjøpt slike "gamle" bryggeri-kasser, men de koster jo en formue.
I går kveld kom jeg på at kanskje husbonden kunne lage en til meg av noen gamle slitte planker.
Men lite tålmodig som jeg er, kunne jeg ikke vente på det, så jeg tok hammer`n i egen hånd. Sagde litt, spikra litt, (slo tommelen bare EN gang) tegna på logo, beisa den litt, og vips hadde jeg kasse som ingen andre har maken.

Synes jeg er en ganske flink snekker, jeg ...
Jeg har lyst på en kasse til, men den tror jeg mannen skal få lage 

Lagde meg en sopelime og når jeg først var i gang.

8 kommentarer:

  1. Haha, Veierland og Sønn ja, ka dem selg da? Frukt og tobakk?

    SvarSlett
  2. Hm, den sopelimen står den feil vei?????? Ellers knall-stilig.

    SvarSlett
  3. om jeg setter sopelimen andre veien, synes jo ikke kosten!!!!

    SvarSlett
  4. Kjempefint! Kreativt å rett og slett lage kasse sjøl.....

    SvarSlett
  5. Stilig!!! ;o) (godt gammelt ord som beskriver mye, ihvertfall om en si "shhhtili"...):D :D

    SvarSlett
  6. Koselige ideer - som jeg aldri kommer til å følge! Ha ha! Her bærer det avgårde til "bua" for å skaffe seg det en trenger!

    SvarSlett
  7. Så fint det ble.:)

    Takk for hyggelig hilsen hos meg. Her ligger foreløbig hjertene i en kasse. Hang opp en på døra bare.. Står midt i flytting så det er bare kaos her. Gleder meg til å komme i orden i det nye huset.
    Kan forresten ikke skjønne åssen du får tid til overs jeg;) Har nok med tre barn..he he.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails