Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. november 2009

BESTEMORSRUTER på en annerledes måte

En gammel krakk som har fått nytt setetrekk.
Krakken er knallgul og ganske malingsslitt, men synes det er litt av sjarmen.
På setet la jeg litt vatt, stiftet på et bommullstoff - før jeg festa på det hekla trekket.
Trekket er hekla slik at det er smalner inn under setet - og holder seg på plass.
Jeg har en slik krakk til - mulig den får et lignende trekk, for detta blei jeg veldig fornøyd med.

4 kommentarer:

  1. se der ja! ei sånn liten forandring gjor at detta va en heilt anna krakk enn den i fann på loftet

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig! Skal si du er kreativ!!

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilig! Veldig sjarmerende at du beholdt den originale fargen :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails