Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. november 2009

JEG ØNSKER MEG litt SNØ


Er litt stuslig med regn og ruskevær i slutten av november
Tenk om det hadde vært 6 grader mindre, da hadde det snødd istedet
Jeg ønsker meg litt snø, slik at det blir litt lysere ute


Sola slapp såvidt igjennom de mørke skyene noen minutter





Regnværsdager fine å bruke til bakedager
Kransekake, kransekakestenger og julebrød ... så nå er jeg igang med julebaksten

4 kommentarer:

  1. Så produktiv du er!! Blir nesten litt stressa jeg... kransekake, julebrød og hjemmelaget hjerte på døra!! Skal si du er effektiv!!
    Det er bra!!
    Håper snøen sanrt daler jeg også... kanskje energie kommer med den...Vel her er det meldt mer regn så det er bare å ta på sydvesten, og slagstøvlene!!

    SvarSlett
  2. PS!! ha en god kveld!!

    Sissel

    SvarSlett
  3. Koslig :)

    Den kransekaka ser ut til å bli veldig stor, men det er kanskje vanlig... Kule fliser på kjøkkenet! Merker det er lenge sida jeg har vært oppom.

    - Torstein

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails