Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. november 2009

Litt adventspynting til helgen



Søndag er det 1.søndag i advent, så i dag måtte adventsstaken fram.
Inspirert av GodMorgenNorge og Finn Schøll, dro jeg ut på sanketur - for å finne kongler og granbar.


Utstyrt med en stor Remapose og ei rosesaks, tok jeg meg en runde i nærområdet.
Men som dere ser, er ikke granbaret grønt, men nesten blått!!!

Og slik er alle grantrærne rundt her.
Jeg plukka med meg litt likevel, for å prøve - men jeg er IKKE fornøyd.

Må nok ut igjen og finne noe bedre.

Trenger litt flere kongler til pynt også


Endelig begynner sviblene og våkne til liv.
Duft og syn av disse skal nytes i helga
(har flere som står kaldt i kjelleren, på vent)
GOD HELG ALLE MINE VENNER!

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails