Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. november 2009

STJERNENE LYSER OPP

... hang de faktisk opp på tirsdag.
Jeg synes ikke det gjør noe å være så tidlig ute, det er jo så mørkt her uten snø - og da får stjernene lyse opp!

Stjerna fra ClaesOhlsson lyser i stua. Hadde jeg hatt større vindu, ville jeg hatt den største (dette er den minste)


Stjerna jeg kjøpte på Kremmerhuset i fjor, henger nå på kjøkkenet bak persiennen.
Begynner å bli litt lei persiennene på kjøkkenet, så her blir det snart gardiner.
Ser for meg hvordan de skal være, så dette er et etter-jul-prosjekt.
Her sitter jeg og blogger, strikker og ser på Dansefot-jukebox ....
Nå er klokka straks 02.00, og DA er det kvelden.
Nyt søndagen, siste helgedagen!

3 kommentarer:

  1. Heia!
    Så fin stjerne, har lyst til å ynte jeg også men biter tennene sammen!
    Har sølvstjerne uten lys, med perler i sølv og hvitt!!
    Ha en fin fin uke!

    SvarSlett
  2. Da har vi nok samme stjerne..he he:) Det var en som var enda større ja. Tok ikke den jeg heller. Synes denne var stor nok.
    Vi selger også mange sånne stjerner i butikken jeg jobber i, men til tre-dobbel pris! Og det er uten ledning.. Clas Ohlson er en bra butikk:)

    SvarSlett
  3. Prøvde med på en ny stjerne på mine et av mine digre vinduer, men falt ikke i smak. Så det ble vist den gamle i gull-farge. Hm...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails