Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. november 2009

NYE HÅNDARBEIDER

Jeg MÅ jo ha noe å henge fingrene i, så nå har jeg begynt å hekle et luftig sjal av luftmaske buer.
Enkelt og greit.
Det ser ut for at jeg har litt forlite garn, men jeg sjangser på at Europris har mer ....

Endelig fikk jeg laget ferdig hårspenna til lillejenta.
Klippet ut en blomst i filt, og sydd den på en hårspenne.
Fint med litt pynt i det tynne håret.


4 kommentarer:

  1. Kor lenge måtte du holde på for å få ho til å sitte sånn :P

    SvarSlett
  2. faktisk e d heilt ok å bli tatt bilde av. og så knipsa i to på rad, for når det andre kom, såg ho ned

    SvarSlett
  3. ~ Tusen takk for hilsen på bloggen min!Ekstra hyggelig med hilsninger fra venner. Ja jeg hvet gått hvem du er,men har ikke sett bloggen din før. Skal si du er flittig med håndarbeid. Så mye flott du viser her. Nydelig det lilla heklateppe nedenfor.

    Ha en fin kveld!

    Hilsen fra Signe ~

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails