Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. november 2009

SØNDAGSKVELD I STUA


Endelig ferdig med teppet
Målet mitt var jo å bli ferdig i løpet av oktober, det klarte jeg også - på tross av garnmangel på Nille i Molde.
Min kjære fikk tak i garn i Kristiansund, og jeg ble ferdig bare 3 timer før "fristen" gikk ut.
Trodde først jeg måtte ha 80 lapper, men underveis såg jeg at det holdt med 42.
Dette gjorde nok også sitt til at jeg ble ferdig i løpet av måneden.

Siden jeg ble ferdig med teppet kl: 21 i går, måtte jeg finne meg et nytt håndarbeide til resten av kvelden.

Kjøpte garn på Rema for noen uker siden, for å hekle en baskerlue til meg selv.
Jeg begynte lørdagskveld og gjorde den ferdig nå i kveld.
Strålende fornøyd med resultatet

2 kommentarer:

  1. Blei kjempefint det teppe. Passa godt i farmor-stolen.

    SvarSlett
  2. Nydelig teppe, bare digger det!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails