Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. november 2009

TO NYE LUER

Jeg fant for noen uker siden mønster på luene fra Jul i svingen.
Lovte å strikke til 3 av guttene mine - så nå var det bare å sette i gang.
Liker godt å strikke luer - det går fort og greit.


Her er Linus lua.
Jeg har litt tynnere garn enn det som står i oppskrifta,
så da ble det grønne feltet øverst litt lengere enn det egentlig skulle være.

Børre er litt bøllete - så lillebror mente det passa fint med Børre-lue til han.
Nå holder jeg på med Børre-lue nummer 2 - som er til eldstemann.
I morra er det ny uke, og ganske sikkert nye bloggerier.
Ønsker deg en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails