Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. november 2009

Et nytt sjal og to gamle krakker



Endelig ferdig med sjalet mitt.
Det er heklet av luftmaskebuer som er festet til hverandre med fastmasker.
Veldig enkel hekling - som blir et lett og luftig sjal.
Nå brukte jeg Trysil superwash-garn fra Europris, ca 2,5 nøste - og jeg er faktisk veldig fornøyd med garnet og kvaliteten.



På loftet hjemme hos mor og far finnes det utroligste.
Ikke alt ser like spennede ut med en gang - men plutselig....
Tror ikke jeg skal male disse enda, men kanskje jeg ombestemmer meg?
Jeg skal blogge dem når de har fått sin "make-over".


GOD FREDAGSKVELD!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails