Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. desember 2009

BIL-STRIKKETØY

På lange bilturer, er strikketøy en MÅ-HA-ting. Og i går kveld etter at alt anna var pakka, kom jeg plutselig på at dette hadde jeg glemt å pakke.
Jeg røska med meg litt garn (2-3 kg), noen strikkepinner og heklekroker (+ stoppenål og saks).
Hadde planer om å prøve med på bjørnebær-strikk, men bæra blei så store og klumpete, at jeg gikk over på "snurrestrikk" istedet.

Lue er jo et greit bil-strikketøy - strikker jo bare rundt og rundt ...

Lua er ferdig og prøves på ...
Strikka av dobbelt Gjesdal sport superwash, så lua blei ganske tjukk.
Men tror den kan komme til nytte allerede i morra, for utafor hytta er det over 10 kalde ...
Vet ikke hvem som skal ha denne lua, for både mann og sønn har prøvd den flere ganger hver.

2 kommentarer:

  1. Du nyttar tida godt! Kjekt å ha noko å jobbe med i bilen, ja...;-) Lua blei fin, og i desse minusgrader-dagar kjem den nok vel med!

    SvarSlett
  2. Hva med at tante prøver den???

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails