Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. desember 2009

De siste håndarbeidene

Må ha noe i hendene når jeg setter meg ned om kvelden ...
Hekla grytekluter i rødt og hvitt - fint nå til jul, men også ellers i året.
 En liten førjulsgave til min søster


En tunika til lillesøster - strikka av restegarn, med påheklede kanter.
Dette er tynt superwash garn fra -nille. Er kjempe forøyd med det garnet.


Har tidligere strikka en vest i ull til henne, som hun bruker mye.
Hun bruker ikke ull-undertøy, men har merka at når hun har ullvesten på seg, så er hun alltid varm på hendene.

2 kommentarer:

  1. Skal si duer flittig Sidsel!! Så fine grytekluter... og den tunikaen ble jo kjempe flott

    Ønsker deg en riktig god jul:)

    SvarSlett
  2. den tunikaen likte jeg kj.godt!! ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails