Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. desember 2009

GOD JUL, ALLE SAMMEN


Nå er det jul i stua!
Alle gaver er pakket inn
Alle kakeslag i boks
Huset er vasket og pyntet
Ute har vi fått et tynt lag med julesnø

I dag skal vi ha åpent hus med julegrøt og julekaffe for mine foreldre og søsken med familie.
Ikke alle det passer for i år, men vi blir 19 stk - og det er jo et passe stort selskap det!


Ønsker alle mine bloggevenner en riktig GOD JUL!

4 kommentarer:

  1. God jul til deg også! Alltid like inspirerende å stikke innom bloggen din! :)

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Ønsker deg og dine en fredelig jul :)

    Juleklem Siw

    SvarSlett
  3. takk fro hilsen,-
    så fint tre..!
    ønsker deg og dine en fin jul videre,- klem magny***

    SvarSlett
  4. Gledelig jul til deg og dine.
    Ønsker deg alt godt.
    Juleklem fra meg;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails