Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. desember 2009

HJERTESKJERF

Hadde besøk av ei lita jente uten skjerf i dag.
Hun frøys og ville låne et hvit "puse"-skjerf av jenta mi, for det var så fint.
Men det var ikke aktuelt, for det skulle hun bruke selv!
Jeg sa jeg kanskje kunne strikke et til henne en gang.
- Ja, med engang ....
Jeg hadde ikke hvitt pelsgarn, bare svart.
- Men svart var også fint, sa hun ...



Jeg stikka et kort skjerf med hull i den ene enden til å trè den andre enden igjennom.
Enklest for barn så slipper de å knyte.
På hver ende sydde jeg på røde strikka hjerter.
Håper hun blir fornøyd!

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails