Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


19. desember 2009

JULESNØ OG JULEFERIE

Samtidig med at ungene fikk juleferie, fikk vi litt snø også.
Akkurat så mye at det dekker over alt vissent og skittent.
Kanskje det blir hvit jul på nord-vestlandet i år?

Ungene fikser og ordner på egenhånd.
Har har de pynta utenfor døra med granpynt, lykt og nissejente med kanin


En søt engel står i gangen og ønsker deg en fredelig jul


Jul i kjøkkenet.
Har tatt inn litt einer og pyntet med, siden jeg reagerer allergisk på andre bartrær


Denne søte skålen kostet meg 5 kr på NMS gjenbruk i Molde.
Det er en av yndlingsbutikkene mine, og jeg er ofte innom når jeg er i byen.
Den søte fuglen og 2 andre kjøpte jeg på Kremmerhuset på Roseby.
De skal nok få pryde juletreet etterhvert.
Nå er det TV og hekletid.
God helg!

2 kommentarer:

  1. Julestemning oppe hos deg, altså, Sidsel! Jeg har faktisk aldri vært på gjenbruksbutikken du snakker om her, kun på Fretex. Jeg har lyst å ta en tur snart. Kan jo gjøre noen kupp. Har vært heldig med det jeg har funnet på fretex. En sånn skål med "vridd" hank fant jeg på Fretex, og den har jeg på Brunstad - med steiner og stearinlys oppi!

    SvarSlett
  2. Nydlig engel. Tror Emilie fikk den med meg i fjord. haha
    Koslig pynta. Gleder oss til onsdag!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails