Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. desember 2009

Luciadagen


Endelig klarte jeg å få lagt på den lilla adventsduken.
Den har lagt i strykehaugen - og jeg har glemt helt av den. 
Nå tror jeg den skal få ligge på til den blir bytta ut med rød duk.
Mens barna var på julespill-øving på søndagskolen, bakte jeg lussekatter som vi koste oss med til kaffen - når de kom hjem igjen.

Mmmmm, de smakte like godt som de ser ut til.
De som er til overs, blir med i matboksene til ungene i morgen.
Litt julegodt til niste må være lov på en desemberdag.
I morgen er det ny uke og masse å gjøre - baking, handle de siste julegavene, avslutning på skolen og mye mer.
Håper jeg rekker litt blogging innimellom og da!

4 kommentarer:

  1. Hei du! De lussekattene så deilige ut:)

    Takk for kommentar hos meg:) Alltid like hygelig å høre fra deg:) Vel mine kurver har jeg heklet ut fra hodet mitt, men jeg fant en oppskrift her:

    http://finiformen.blogspot.com/2009/07/kurver.html

    Lykke til:) og ha en flott mandag:)

    Hilsen Sissel

    SvarSlett
  2. jeg kom ikke på at det var luciadag før ei jeg bor med nevnte det sent på kvelden. ;P Hun bare "er det noen av dere som har tenkt på at det er luciadagen i dag?" Ingen av oss hadde tenkt det en gang. ;P

    SvarSlett
  3. Hei på deg!

    Takk for hilsen;)
    DFor noen fine bilder du viser fram,de så jammen meg skikkelig gode ut..

    God bedring til deg.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Så flink mor du er:) De så jammen gode ut.
    Her er det bare stress om dagen føler jeg. Prøver iherdig å få soverommet vårt ferdig før jul..

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails