Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. desember 2009

NY TAVLE, LITT PYNT OG TO NISSER


Har lenge hatt planer om å bytte ut metallplata som fungerte som oppslagstavle.
Jeg fant flere jeg kunne tenke meg på diverse nettbutikker, men målene var bestandig feil.
Så da laga jeg heller en selv - av noen lister, litt hønsenetting og tynn streng.
Fornøyd, jeg - og akkurat riktige mål


Har begynt å pynte litt til jul - men ungene vil også ha et ord med i laget.
Slik hadde vi ifjor, sånn har vi alltid hatt før ...
Derfor tenkte jeg å vaske litt nå mens de er i kirka på juleavslutning, - og så pynter vi sammen i kveld



Jenta mi på 9 år har laga fin dørpynt til ytterdøra



Og gutten min på 7, har laga pynt til å ha i kassa utafor døra



Nå har de to store guttene mine fått hjemmestrikka nisseluer ...
Skjeggene strikka jeg til dem for noen år siden, og er like stas å finne fram hvert år.

- ho - ho - ho -

1 kommentar:

  1. Jeg digget de hjemmestrikkede skjeggene, det så utrolig kult ut! Oppslagstavla var også genial! God helg:o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails