Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. desember 2009

PEPPERKAKER OG NISSELUE

I dag ble pepperkakene kjevlet ut - av mannen i huset.
Duracell-kaninen var nemlig utladet ...
Som dere ser har vi noen mørke og noen lyse kaker - for noen liker de godt stekt, og andre vil ha dem lyse og myke.


Heldigvis ble jeg ferdig i tide med nisselua til storebror.
Her er det sjefsnissen som villig poserer


Den nest største gutten min kom også på at han ville ha nisselue.
Så her sitter jeg og strikker på enda en ...

3 kommentarer:

  1. korti blei einar den nest strøste gutten din?

    SvarSlett
  2. ikkje lett å lese og forstå for en skaptrøndren uten bart, som bor i bergen....

    SvarSlett
  3. Hei! Fant bloggen din via Paradiset. Legg meg til som følger, om det er greitt... Kjekt å følge ei 6-barns mamma med sine prosjekt;-).
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails