Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


9. desember 2009

SISTE ROSE FOR I ÅR


... ja, du leste riktig ...
I sta var jeg ute og plukka inn årets siste rose på den store gamle rosebusken min. Nå står den og pynter opp ved siden av en svibel.
Jeg bandt den opp rosene for ca en mnd siden. Såg da at det var en knopp igjen. Jeg lot den stå - for å se om den også ville springe ut.
I dag var den så fin, at jeg måtte bare ta den inn.
Ikke værst å plukke roser i egen hage i desember ...

Fargegjengivelsen er ikke helt riktig - for rosa er ikke så orange på farge. Den er faktisk rosa, bare litt mørkere enn svibelen.

2 kommentarer:

  1. Hei sidsel:) så koslig med kommentar inne hos meg:)
    Har nok en skikkelig handyman i huset:),men han har å tusen prosjekter..he,he..men skal nok ordne meg med en skjøteledning enn så lenge,så tar nok mannen i huset å ordner dette også-om en liten stund:) Så herlig å kunne plukke inn en siste rose nå i desember:) må også få si at jeg synes du er kjempeflink å strikke,alt det fine du lager:)Ha en fin dag!
    klem linda:)

    SvarSlett
  2. (: Du må øsnke deg nytt kamera til jul vetu! Kanskje med ekstern blitz feks. God jul!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails