Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. januar 2010

BURSDAGSKORT

I dag skulle de store guttene i bursdag - og jeg hadde ikke fått ordnet med gave.
Litt kjedelig å bare gi penger i en konvolutt, så da lagde vi et fotballkort med lomme til pengene inni.


MFK-kort så klart - med Magne Hoset på.
Håper det falt i smak!


Siden jeg var så godt i gang - med alt kort-rotet utover kjøkkenbenken,
lagde jeg et kort til storesøsters venninne også.
Hun skal ha selskap i morgen.

I kveld er det min mann og jeg som skal i selskap.
Min eldste søster fyller år - og det må jo feires.


En nytte-gave til henne - litt fornyelse på kjøkkenet.
Lin håndklær og mørke kluter fra Kid 
+ en turkis og en cerise klut som jeg har strikka.
Liker godt de hjemmestrikka klutene selv - og innimellom er det kjekt med slike små håndarbeider.


Kanskje litt "kjedelig" gave - så derfor måtte hun få et fint kort hun også.

GOD LØRDAGSKVELD!

4 kommentarer:

  1. Så smart! Synes hjemmelagede kort er tusen ganger bedre enn de man kjøper.

    SvarSlett
  2. kjempefine kort! Du er så kreativ og effektiv. :) Likte spesielt godt det siste.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails