Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


25. januar 2010

FLEECETEPPER KAN BRUKES TIL SÅ MANGT

Sist jeg var på REMA, hadde de fleecetepper til 30 kr - så jeg plukka med meg ett


Hadde nemlig en idè i hodet ....
Har sett så mange fine fleecekjoler - så jeg ville teste om det gikk an å sy det av et teppe.


Hadde en kjole jeg la oppå og klipte etter.
Tenkte først å sy knappehull på selene, så derfor lagde jeg dobbelt bærestykke foran.
MEN jeg har symaskin fra REMA (jadda - jeg er REMA -fan) - og der fant jeg ikke ut av knapphull-sømmen - så da droppa jeg det, og bare sydde på knappene til pynt.


Storesøster er storfornøyd med ny tunika/ kjole.
Godt og varmt med en slik i vinterkulda.



Inspirerert av bilder på Catrines Living - har jeg strikket meg et putetrekk - og har planer om flere i forskjellig størrelse og mønster.
Liker å ha noen slike enkle TV-strikketøy innimellom alt annet jeg finner på - som krever større konsentrasjon.
Nå skal jeg sette med foran TVn og begynne på trekk nummer 2!

4 kommentarer:

  1. Utrolig stilig og oppfinnsomt begge deler...

    SvarSlett
  2. Fy søren så kreativ og flink du er!! Og takk for den herlige kommentaren på blobben min,kosleig at du blir med på trekning!!
    klem

    SvarSlett
  3. Det var jo kreativt:)
    Likte også utrolig godt puten du har strikket. Skulle gjerne hatt et par sånne, men holder meg til hekling jeg. Aldri fått helt dreisen på strikkepinnene.
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. Hei igjen du flinke sydamen!!
    Det er pc'n antakelig som driver å tuller ,for når jeg lager innlegg ser jeg ikke bildene før de publiseres og den linke knappen mangler...håper det vips ordner seg av seg selv:)
    klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails