Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. januar 2010

♥ Jeg har ikke fått nok sommerfugler enda ... ♥


Mens snøen laver ned ute - sitter jeg inne og drømmer om vår og varmere vær - og klistrer opp sommerfugler både her og der


Kjøpte meg en ny blomst før helga - men fant ikke noen potte jeg likte.
Tok allikevel med meg en hvit - med mønster som var preget inn i potta


Etter noen runder med sort sprit-tusj, ble den mye bedre


En så spesiell blomst trenger en litt spesiell potte.
Nå er det lørdagkos i stua - med pizza og MGP.

GOD LØRDAGSKVELD!

post signature

2 kommentarer:

  1. Herlig blogg du har Sidsel! Tenkte jeg skulle si det sist du var innom og handlet, men det datt ut.
    ¨Må bare spørre deg ; Tar du imot strikkebestillinger?

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Tror aldri jeg hadde kommet på ideen med sort spritttusj...det var kreativt og smarttenkt av deg :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails