Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. januar 2010

GJENBRUKS-BURSDAGSGAVE

Hvorfor kjøpe når man kan lage?
Søster Strikkedilla har snart bursdag, og hva passer bedre enn et etui til strikkepinner?


Man tager hvad man haver ....
Stoff fra en liftgardin, noen trykknapper og litt fantasi



Fyller på med noen pinner jeg har dobbelt av ...

Vips har jeg gave til min søster - 
- og hun får orden i strikkesakene sine

2 kommentarer:

  1. Se der du... fin og nyttig gave:)

    SvarSlett
  2. Flotters... Håpe d e str som mottakeren ikkje allerede har fra før av da... ;o) (men kan sikkert være kjekt me to å da...)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails