Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. januar 2010

Mange jern i ilden

Jeg har ofte 2-3 håndarbeid samtidig ... stadig nye ideèr som må prøves ut.
Og det som haster mest, blir først ferdig ...
Hekler stadig lapper av ull-restegarnet mitt.
Hvitt innerst og sort ytterst - skal bli sengeteppe til minstejenta etterhvert.


Lillebror vil ha teppe han og.
En litt mer guttete versjon av bestemorsrutene.
Begynte på hytta i nyttårshelga - kom godt i gang, men nå er det et annet prosjekt som gjelder ....






... nemlig ullstrømper til et tantebarn.
Er visstnok omtrent umulig å få tak i knestrømper i ull til barn.
Finnes vel kanskje bunadstrømper, men er ikke alltid de er i ren ull.


Ellers har jeg også et annet hekleprosjekt på gang ...
Dette skal felles inni en gardin - på et av de mange kjøkkenvinduene mine.
Men dette haster absolutt ikke - så dette ligger nå nederst i garnkista mi.

Nå er det strikking av den siste strømpen, mens jeg ser på delfinalen i MGP
GOD HELG!

1 kommentar:

  1. Se her du... godt det er flere som lider av samme greie som meg... tror det heter "altpåengangoglitttilsyndrom" Eller for mitt vedkommende ADHD!!!
    (har mangen likhetstrekk vertfall...) Men det virker som du trives med mangen jern i ilden, og det gjør jeg også!! Liker veldig godt kreativiteten din!! De strømpene så deilige ut... heldig den frøkna som får de... Lykke til med alt i hop:) Her skal et teppe bli heklet ferdig i kveld:)

    Dette ble mye... men men...
    Ha en forsatt strålende kveld:)
    Klem Sissel

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails