Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. januar 2010

Ny gardin på kjøkkenet

Har tidligere hatt trepersienner på dette vinduet, først hvite - så brune ....
Persienner er jo greit det - men det er mye koseligere med gardiner.
Så nå når jeg endelig fant ut hva jeg ville ha - var det bare å sette seg til symaskina.

Rulle-lift-gardin med kappe og blonder ... LIN så klart ...

Den nye kosekroken på kjøkkenet - hvor ungene elsker å sitte og lese ...

Som dere ser - er det stadig bytting av puter i divanen ....
Nå har jeg to mønstrete puter og en stor rød en.
Jeg har røde innslag ellers i kjøkkenet også, men denne puta må bort.
Har bestemt meg for å sy nye trekk i LIN - med blonder og heklete mellomverk ...
Må bare "få det over meg" en dag - så blir det nok ...

Må bare vise fram Ikea-krakken min.
Først ble den eggehvit - og så fikk den sommerfugl-folie på seg.
Synes den ble så søt .... helt min stil.


GOD HELG TIL ALLE SOM ER INNOM!

post signature

1 kommentar:

  1. Fine gardiner! Kjekt med forandring. Blir nok fint med linputer. Og krakken,-den hadde passa meg utmerket.

    Ha ei god helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails