Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. januar 2010

NY VEGGPRYD

Endelig fikk jeg evighetskalenderen min.
Min yngste søster har vært i Trondheim en tur - og der fikk hun tak i denne ... i A3 format.


Den er bare nydelig.
Var ikke plass på kjøkkenet der jeg hadde tenkt å ha den, så den henger i gangen nå - inntil videre.
Må prøve meg litt fram med slikt.


Dette flotte emaljeskiltet fikk jeg av min eldste søster til jul.
Nå er det kommet på veggen - i bakeavdelingen på kjøkkenet!


Har sansen for Carl Larsson - motivene.
Dette er kort og rammer kjøpt på Ikea (for 2-3 år siden) -
- men de har ikke kommet opp før nå.
Ikke så lett å bestemme seg hvor ting skal henge synes jeg.
Så da blir det ofte til at jeg ikke henger det opp.

Nå må jeg hekle noen bestemorsruter til - og telle over hvor mange flere jeg må ha - så jeg vet hvor mye garn jeg må kjøpe i morra.
Lillebror maser stadig om at koseteppet må bli ferdig snart.

God helg!

1 kommentar:

  1. Hei. Så koselig veggpynt da!!! Og det stoltrekket under her var jo genialt :o) Takk for titten, hilsen Elin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails